Платні опитування за гроші в Інтернеті та в реальному житті

Опитування за гроші – один із методів легкого заробітку. Бізнес-ідея підходить як для Інтернету, так і для реального життя. Це з погляду респондента, людини, яка відповідатиме на спеціальні запитання. А компанія дивиться на анкетування як спосіб вивчення споживчого ринку. Чому фірми готові платити за відповіді? Де і скільки можна заробити?

Топ-22 найпопулярніших сайтів опитувальників для заробітку онлайн

Щоб заощадити вам нерви та гроші ми зібрали одну добірку, що складається з топ-22 онлайн-сервісів платних опитувань в одному місці:

  1. FreeCash
  2. PrizeRebel
  3. ySense
  4. Inbox Dollars
  5. PaidViewPoint
  6. SurveyTime.io
  7. Swagbucks
  8. BrandedSurveys
  9. SurveySavvy
  10. Univox
  11. Toluna
  12. Life Points
  13. MyPoints
  14. Vindale
  15. Pinecone Research
  16. Tellwut
  17. Ipsos i-Say
  18. Opinion Outpost
  19. RewardSurvey
  20. Panda Research
  21. Prolific
  22. PointClub

Всі перераховані вище сервіси-опитувальники платять у платіжній системі PayPal і не тільки…

Хто і за що платить під час проведення платних опитувань?

Платні опитування.

Щоб зайняти гідну позицію на сучасному ринку, зміцнитися, потрібно постійно боротися за покупця. Стати на місце виробника товару або послуги. Яким є його основне завдання?

Отримати прибуток.

Де її взяти, з чого видобувати???

Знайти покупця та реалізувати йому товар/послугу.

Причому важливо підтримувати споживчий попит ПОСТІЙНО. Як?

  • Товар має бути затребуваним.
  • Марка має бути впізнаваною.

А звідки фірмі знати, що потрібно покупцеві? Правильно, необхідно запитати цього покупця.

Соціологічне опитування – це вдалий маркетинговий хід, що дозволяє компанії завжди тримати руку на пульсі. Схематично весь процес можна зобразити так:

Запитали – проаналізували – привели товар/послугу у відповідність до вимог більшості споживачів – реалізували та отримали прибуток.


Аналіз статистики.

Тому фірми готові проводити опитування за гроші. Їм це вигідно. Чому не безкоштовно анкетувати потенційних клієнтів? Тому що серед респондентів навряд чи буде достатньо для формування об'єктивної думки альтруїстів.

Хто платить респондентові? Посередник-рекрутер.


  1. Велика фірма наймає посередницьку маркетингову контору.
  2. Рекрутери складають анкети та шукають респондентів, здатних об'єктивно та якісно оцінити продукт/послугу (навряд чи чоловік 50-ти років може дати оцінку декоративній косметиці).
  3. Посередницька контора аналізує отримані результати та надає їх фірмі-наймачеві.
  4. Та, своєю чергою, оплачує цю роботу. Респондентам платять посередники.

Рідко, але зустрічаються компанії, які безпосередньо працюють з населенням. Маркетологи таких фірм займаються вивченням сегментів споживчого ринку.

Скільки можна заробити на платних опитуваннях?

Кінцева цифра залежить від низки обставин:

  • де проводиться опитування (в Інтернеті або в «реальному житті»);
  • наскільки Ви компетентні у тих чи інших областях;
  • наскільки Ви активні (актуально для онлайн-опитування);
  • потрібна була певна підготовка до відповідей на запитання.

Отже, скільки можна отримати за виконання завдань?

Участь у опитуваннях за гроші в інтернеті

Аналіз статистики.

Посередниками виступають сайти-опитувальники. Щоб взяти участь в опитуваннях за гроші, виберіть найкращий сайт:


  1. www.anketka.ru - пройти опитування та отримати гроші на телефон.
  2. www.platnijopros.ru - платні опитування в інтернеті з виведенням грошей на WebMoney та PayPal.
  3. www.o.voprosnik.ru – стабільно платить респондентам за опитування, а також партнерам за залучення респондентів.
  4. www.moemnenie.ru - платить за опитування бонусами, які можна витратити на різні товари (від флешки до крутого ноутбука).

Зареєструватися на них може будь-яка людина. За 1 пройдений опитування виплачують від 30 до 200 рублів. Начебто б непогано. Заробіток на опитуваннях із виведенням реальних грошей по Інтернету – сьогодні це вже нормальна практика. Але заробити все ще важко.

  1. Далеко не завжди персональні дані відповідають очікуваному опитуванню. Адміни ретельно аналізують анкети потенційних учасників. І надсилають платні завдання лише тим, хто найбільше відповідає певним критеріям. Наприклад, потрібні лише власники смартфонів на Андроїді, матусі немовлят, фармацевти чи керівники оптових фірм.
  2. На одне опитування запрошується певна кількість учасників. Запрошення надсилаються на пошту. Якщо Ви не відразу його помітили, то, можливо, вже запізнилися. Респонденти набрано.
  3. На проходження завдання дається певний час. Наприклад, анкета доступна з 10 ранку до 10 вечора. За таких умов також можна запізнитися. А тому втратити можливість взяти участь в опитуванні.

На постійний дохід на сайтах-опитувальниках розраховувати не варто. Як правило, завдання надходять 3-4 рази на місяць.

Як підвищити свої шанси на отримання анкети? Рекомендації:

  1. Уважно та детально заповнюйте профіль. Намагайтеся охопити якнайбільше споживчих груп. Але не перестарайтеся. Усі профілі ретельно перевіряються.
  2. Можна створити два облікові записи. Один – від імені чоловіка, інший – жінки.
  3. Вказуйте у реєстраційному профілі, що користуєтеся великою кількістю різних продуктів.
  4. Зауважте, що знаєте іноземні мови. Завдання від закордонних компаній коштують дорожче. А виконати їх допоможе перекладач.
  5. Краще перебільшити свій дохід. Люди, які мало заробляють, не цікавлять виробника.

Пишемо все по максимуму. Але якомога ближче до реальності.

До виконання завдання необхідно ставитися серйозно. Заповнені від балди анкети обчислюються на раз. Ви просто потрапите до чорного списку.

Реальні маркетингові контори

За опитування у реалі платять зовсім інші гроші. Але й перевірка респондентів, відповідно, серйозніша.

  1. Маркетингові агенції, які запрошують респондентів «з вулиці», розташовані лише у великих містах. У Москві, Санкт-Петербурзі.
  2. За одне завдання можна отримати від 1000 до 5000 рублів.
  3. Майже завжди участь має на увазі особисту присутність респондента у певному місці у певний час. Віддалено такі опитування проводяться дуже рідко.
  4. Тривалість – від півгодини до чотирьох годин.
  5. Відповідність статево-соціальним показникам ретельно перевіряється. На такі опитування просять принести паспорт, свідоцтво про народження дітей, документи, що підтверджують ту чи іншу купівлю, техпаспорт на автомобіль, права, зразки продукції, банківські картки, виписки з історії хвороби тощо.
  6. Соціологічна наука вказує, щоб окремо взята людина проходила опитування не частіше ніж один раз на півроку. Більшість рекрутерів висувають цю вимогу до учасників.
Опитування за гроші offline.

Як потрапити на «реальне» опитування? Є сайти, де представники маркетингових компаній розміщують оголошення про опитування. Потенційному учаснику можна вивчати анонси запрошень та надсилати заявки рекрутерам. Якщо підходите за всіма параметрами, Ви обираєте.

Один із таких сайтів - oprosmoskva.ru, там можна записатися на:


  1. Платні опитування.
  2. Фокус групи- збираються групи з певної категорії людей для проведення заходу з фінансовою винагородою.
  3. Хол-тести - проводяться на замовлення виробників для аналізу ринку та реакції споживача на нову пропозицію.
  4. Домашній візит - платне опитування можна замовити з доставкою до вашого будинку. До вас приїде представник рекрутованої компанії з анкетою та винагородою.

Таким чином, проблеми людського суспільства мають економічну цінність. За цю інформацію виробники готові платити. Так з'являються платні опитування – додатковий заробіток для обивателя.

ua ru