Як відкрити мобільний салон краси на колесах з вітриною

Переваги мобільного салону краси цілком очевидні. Ваш бізнес мобільний, і він завжди готовий перебувати там, де проходять потоки великої кількості потенційних клієнтів. Він менш залежний від зовнішніх факторів, порівняно зі стаціонарною студією краси. Крім того, суттєво менше витрат для старту, а терміни окупності значно коротші з меншими ризиками. Якщо до вас не йдуть клієнти через жорстку конкуренцію, мобільний салон краси сам їде до потоків потенційних клієнтів.

Як самому відкрити свій мобільний салон краси у прибуток плюс

Салон краси на колесах.

У даній бізнес-ідеї дамо позитивну та економічно обґрунтовану відповідь на запитання: чи реально відкрити салон краси при невеликих вкладеннях? Послуги з догляду за красою знаходяться у категорії мас-маркет. Тобто товари та послуги для масового споживання. Це означає, що прибуток гарантований, а ось розмір прибутку визначає рівень конкуренції. Мобільний косметичний кабінет легко долає перешкоди, створені висококонкурентним середовищем. Сьогодні ми живемо в епоху надвиробництва та жорсткої конкуренції. Мобільність бізнесу – це швидкозростаючий тренд для віддаленого продажу та роботи. Косметичний салон краси – це пропозиція насамперед для жінок, але іноді й панове, які стежать за своїм зовнішнім виглядом завжди готові скористатися послугами перукаря, масажиста та вже не новий тренд послуг чоловічого манікюру. Турбота про красу нашого тіла не лише жіночу справу, а й чоловічу. Своїми дослідами у бізнесі поділилася Ганна Пеплінська з Академії Краси.

На дизайн інтер'єру не варто витрачати більше 20% бюджету інвестиційного проекту. Пропонуючи послуги з догляду за красою паралельно легко продавати супутні товари косметики та засоби гігієни. Особливо коли ваш бізнес мобільний, а значить, його вітрини з косметикою також мобільні. Цей вид бізнесу добре масштабується. Завдяки сучасним технологіям менеджменту сьогодні можна керувати командами за допомогою «розумних» чатів. Потрібен лише смартфон та надати доступ до інтернету для кожного співробітника.

З чого розпочати свій бізнес салону краси

Інтер'єр салону краси на колесах.

Не без причини йдеться, що про марку фірми свідчать продукти, які вона пропонує. Навіть найкраща реклама не привабить клієнтів, якщо цього немає підстав. Такою скелею є, напевно, знайомство теми, а також практичні знання та вміння в цій галузі. Тому, оскільки ми не плануємо засновувати фірми, яка не потребує спеціалізованого досвіду, то передусім маємо подбати про відповідну підготовку не лише теоретично, а й практично.

Анна Пеплінська спочатку поставила високі вимоги до реалізації своєї бізнес-ідеї:

  • невеликий бюджет на старт бізнесу;
  • придбання професійних навичок;
  • надання високоякісних послуг.

Хоча про власну фірму думала ще у школі, то перш ніж зважилася на відкриття господарської діяльності вирішила набути професійного досвіду.

– Завжди я любила виконувати різні косметичні процедури – згадує Ганна Пеплінська. - Але, щоб мати впевненість, що я роблю це добре, я пішла вчитися у напрямку Туризм та Рекреація зі спеціалізацією готельна Справа (там Анна отримала перший досвід із косметикою), а потім 2-річну школу за напрямом Технік Косметичних Послуг. Спочатку процедури я робила членам своєї сім'ї та подругам. Можна сказати, що вони були моїми першими "клієнтами" – додає з усмішкою. Свої перші професійні кроки володарка Академії Краси ставила в аптеці, куди була влаштована як дерматолог.

Скільки коштує відкрити салон краси з нуля

Мінімальний стартовий капітал.

Навіть якщо ми не розпоряджаємось великими фінансовими коштами, то не маємо відмовлятися від планів заснування власної фірми. У разі Ганни дорога не була легкою, але вона поставила собі за мету і скрупульозно реалізовувала її рівно по кожному пункту. Як молода особа, яка досі не вела господарську діяльність, подбала про кошти на відкриття створеного у мріях мобільного косметичного кабінету за посередництвом відділу праці.

- Я зібрала повну інформацію на тему умов, які мають бути, щоб отримати дотацію на відкриття бізнесу – каже Ганна Пеплінська. – Основну умову, тобто диплом здобуття кваліфікації до виконання професії я мала. Також я володіла щонайменше 0,5-річним досвідом роботи у цій професії. Я підготувала бізнес-план і пішла складати пропозицію. Розмова з комісією, яка оцінює опис моєї фірми, була задоволена поясненнями.

За кілька днів я отримала інформацію, що я отримала довгоочікувану дотацію. У ролі поручителя була моя мати. Отримана дотація становила близько 5000 $. Цієї суми вистачило на купівлю необхідного обладнання. Якби Ганна хотіла відкрити стаціонарний косметичний кабінет, цієї суми природно не вистачило б.

– Як для мене найкращим виходом є мобільний кабінет – наголошує володарка.

– У мене є син і завдяки такій формі ведення фірми я можу з ним проводити більше часу – додала.

На старт, у разі мобільного кабінету, достатньо близько 5000 $. Щоб можна було надавати косметичні необхідні послуги, є відповідне обладнання. Вже сама покупка машини до процедур на тіло і на особу, це витрата ряду 1000 доларів - 2000 доларів. За прилад стерилізації інструментів ми заплатимо близько 1500 доларів.

Коли вже обладнання готове, варто добре продумати, які ціни ми встановимо на окремі процедури. Потрібно провести аналіз ринку у своєму регіоні, щоб власну пропозицію побудувати у спосіб, що виділяє наші послуги. Не за дорого, але також не за дешево. Чим ми хочемо не тільки притягнути клієнта, але й щоб він став нашим постійним гостем.

Платні курси як додатковий бізнес з нуля

Мобільний сервіс косметичних послуг.

У разі Анни велику роль у бізнесі відіграє також любов до навчання інших людей.

– Ще зовсім недавно, для роботи вистачало піврічного педагогічного курсу – каже Ганна Пеплінська.

– Тепер необхідний як мінімум диплом з педагогічною освітою. Я думаю вже про конкретну організацію платних тематичних підготовчих курсів, пов'язаних із косметологією. Освіта – це найнадійніший бізнес, який не потребує великих фінансових вливань. Ціль курсів на реальному прикладі показати новачкам, як розвинути свій бренд салон краси з нуля. У підготовчий кусок входитимуть базові теми щодо послуг з невеликими цінами:

  • нарощування вій;
  • стилізація та догляд за нігтями;
  • нарощування нігтів.

Варто також подбати про поширення інформації про нові послуги. З цією метою створюється власний сайт або також рахунок на порталі спільноти. Найголовніше – на початковому етапі не скупитися на рекламі, тому що це особливо важливо у молодому бізнесі.

ua ru