У спальному районі міста завжди мешкає відносно велика кількість людей в одному місці. Це означає, що великі продажі якщо тільки правильно сегментувати потенційних покупців і вибрати правильний напрямок бізнесу. Варто розглянути всі переваги бізнесу у спальному районі, які компенсують його пасивний бізнес-клімат.
Термін «спальний район» з'явився у великих містах та мегаполісах. Це житлові міські квартали, в яких люди щоранку їздять працювати в діловий центр, а ввечері повертаються для того, щоб відпочити та переночувати. Найчастіше це тихе місце з невеликою діловою активністю. Тому, створюючи свій бізнес у спальному районі, потрібно ретельно обміркувати важливі питання:
Зверніть увагу на важливі особливості та переваги магазинів розміщених у цих територіальних умовах.
Після того, як виникла можливість зайнятися бізнесом, слід розробити стратегію в якій слід враховувати, що до магазину спального району найчастіше забігатимуть по дорозі на роботу або на зворотній дорозі. Потрібно відштовхуватися від потреб покупців, для цього є сенс поставити себе на їхнє місце. Навряд чи хтось дорогою додому заходитиме до магазину одягу. З цією метою сімейні люди виїжджають у торговий центр і роблять там кілька покупок відразу, насолоджуючись шопінгом у дорогих гіпермаркетах.
Бізнес у спальному районі має продавати лише найактуальніші товари: продукти, бутильована вода, побутові речі, послуги громадського харчування, ремонт одягу, взуття. Їжа завжди швидко витрачається, а багатьом людям, які мешкають у великих містах, немає часу готувати сніданок обід та вечерю. Можна запропонувати їм сніданки, бутерброди, які можна їсти на ходу. До вас приходитимуть вечеряти або посидіти у дружній компанії після робочого дня. Прогулятися ввечері спальним районом це щоденна потреба місцевих мешканців квартир. Підійдуть кафе чи бістро, бар чи кафетерій… Зручне місце розташування біля дороги, грамотне ціноутворення – і перший прибуток у вас у кишені. А постійних клієнтів годі шукати. За слабкої конкуренції вони самі прийдуть до вашого бізнесу.
Підходящий бізнес для спального району – це продуктова точка. Заходитимуть за продуктами для приготування вечері після роботи, заскакуватимуть за хлібом чи цигарками. Ви отримуватимете і прибуток із ранкових покупців, якщо організуєте продаж готових бутербродів. Адже, збираючись на роботу поспіхом, далеко не всі встигають поснідати.
Магазин побутового приладдя та витратних матеріалів. Продаж побутової хімії, госптоварів, витратних матеріалів (кріплення, лампочки, туалетний папір, CD-диски та ін.) також можуть принести чималий прибуток. Спальним районом добре напрацьовувати базу постійних клієнтів, що є бездоганною перевагою цього бізнесу. Якщо площа торгового приміщення дозволяє, можна подумати про маленький універсальний магазин. Продукти та побутове приладдя в одному місці – це досить перспективний варіант для спального району. Принагідно можна продавати сім-карти та поповнення мобільних операторів, канцелярські товари, батарейки. Такі точки також називають "1000 дрібниць", вони дуже популярні у мешканців. Прибуток із такого бізнесу не надто високий, тому власники збільшують рентабельність за рахунок створення кількох «кіосків» у різних районах.
Запускаючи бізнес у спальних районах, потрібно готуватися до невисоких прибутків, особливо спочатку. Останнім часом суттєву конкуренцію магазинам склали великі мережеві супермаркети. Але якщо правильно просегментувати своїх потенційних клієнтів у певному місці роздрібної точки та періодично проводити привабливі акції можна напрацювати власну базу постійних клієнтів.