З чого розпочати малий бізнес у спальному районі міста

У спальному районі міста завжди мешкає відносно велика кількість людей в одному місці. Це означає, що великі продажі якщо тільки правильно сегментувати потенційних покупців і вибрати правильний напрямок бізнесу. Варто розглянути всі переваги бізнесу у спальному районі, які компенсують його пасивний бізнес-клімат.

Переваги спальних районів у місті

Бізнес у спальному районі.

Термін «спальний район» з'явився у великих містах та мегаполісах. Це житлові міські квартали, в яких люди щоранку їздять працювати в діловий центр, а ввечері повертаються для того, щоб відпочити та переночувати. Найчастіше це тихе місце з невеликою діловою активністю. Тому, створюючи свій бізнес у спальному районі, потрібно ретельно обміркувати важливі питання:


  1. Що найкраще продавати місцевим жителям?
  2. Категорії товарів першої необхідності для покупців?
  3. Яких послуг вони найчастіше потребують?

Зверніть увагу на важливі особливості та переваги магазинів розміщених у цих територіальних умовах.

Особливості спального району для ведення бізнесу.

Магазин у спальному районі.

Після того, як виникла можливість зайнятися бізнесом, слід розробити стратегію в якій слід враховувати, що до магазину спального району найчастіше забігатимуть по дорозі на роботу або на зворотній дорозі. Потрібно відштовхуватися від потреб покупців, для цього є сенс поставити себе на їхнє місце. Навряд чи хтось дорогою додому заходитиме до магазину одягу. З цією метою сімейні люди виїжджають у торговий центр і роблять там кілька покупок відразу, насолоджуючись шопінгом у дорогих гіпермаркетах.

Бізнес у спальному районі має продавати лише найактуальніші товари: продукти, бутильована вода, побутові речі, послуги громадського харчування, ремонт одягу, взуття. Їжа завжди швидко витрачається, а багатьом людям, які мешкають у великих містах, немає часу готувати сніданок обід та вечерю. Можна запропонувати їм сніданки, бутерброди, які можна їсти на ходу. До вас приходитимуть вечеряти або посидіти у дружній компанії після робочого дня. Прогулятися ввечері спальним районом це щоденна потреба місцевих мешканців квартир. Підійдуть кафе чи бістро, бар чи кафетерій… Зручне місце розташування біля дороги, грамотне ціноутворення – і перший прибуток у вас у кишені. А постійних клієнтів годі шукати. За слабкої конкуренції вони самі прийдуть до вашого бізнесу.

Підходящий бізнес для спального району – це продуктова точка. Заходитимуть за продуктами для приготування вечері після роботи, заскакуватимуть за хлібом чи цигарками. Ви отримуватимете і прибуток із ранкових покупців, якщо організуєте продаж готових бутербродів. Адже, збираючись на роботу поспіхом, далеко не всі встигають поснідати.

Спальний район постійно потребує товарів категорії-витратні матеріали.

Послуги для мешканців спального району.

Магазин побутового приладдя та витратних матеріалів. Продаж побутової хімії, госптоварів, витратних матеріалів (кріплення, лампочки, туалетний папір, CD-диски та ін.) також можуть принести чималий прибуток. Спальним районом добре напрацьовувати базу постійних клієнтів, що є бездоганною перевагою цього бізнесу. Якщо площа торгового приміщення дозволяє, можна подумати про маленький універсальний магазин. Продукти та побутове приладдя в одному місці – це досить перспективний варіант для спального району. Принагідно можна продавати сім-карти та поповнення мобільних операторів, канцелярські товари, батарейки. Такі точки також називають "1000 дрібниць", вони дуже популярні у мешканців. Прибуток із такого бізнесу не надто високий, тому власники збільшують рентабельність за рахунок створення кількох «кіосків» у різних районах.

Запускаючи бізнес у спальних районах, потрібно готуватися до невисоких прибутків, особливо спочатку. Останнім часом суттєву конкуренцію магазинам склали великі мережеві супермаркети. Але якщо правильно просегментувати своїх потенційних клієнтів у певному місці роздрібної точки та періодично проводити привабливі акції можна напрацювати власну базу постійних клієнтів.

ua ru