Виготовлення корпоративних аксесуарів це процес, який вимагає вдумливості, знань, досвіду та певних умінь. Вирішивши замовити друк на пакетах, замовник повинен розбити роботи на кілька етапів, кожен з яких важливий і має свої нюанси.
Перший етап – ідея. Перш ніж замовити друк на пакетах, необхідно зрозуміти, які, власне, завдання повинен виконати подібний маркетинговий інструмент і який результат планується на виході. На цьому етапі найголовніше визначитися з типом пакета, з'ясувати, яким основним критеріям він повинен відповідати - розмір, тип ручки, місткість, здатність витримати певну вагу, матеріал з якої він має бути виготовлений. Важливо визначити, яку цінність він повинен становити для компанії та споживача. Яким чином він поширюватиметься — продаватиметься як додаткова упаковка в супермаркеті або даруватиметься споживачам під час проведення акції. Несе він якесь функціональне навантаження або, виключно, іміджеве.
Другий етап – дизайн. Друк на пакетах передбачає створення дизайн-макету. Не погоджуйтесь на пропозиції виробника, що обіцяє макет як бонус при замовленні певного тиражу. Краще зверніться до професійного дизайнера. Якою високою не була б вартість його послуг, у перерахунку на одиницю продукції при великому тиражі вона не буде більше однієї копійки. Не заощаджуйте на дизайні. Професіонал знає, як домогтися від ваших споживачів потрібних емоцій. І в жодному разі не перевантажуйте виріб інформацією, навіть незважаючи на те, що друк на пакетах великого розміру дозволяють втиснути досить великий обсяг. Аристократичність, стиль та мінімалізм — ось що може у кращому вигляді виконати завдання позиціонування вашої компанії як солідної та респектабельної.
Третій етап — власне друк на пакетах. Якщо у вас є постійний партнер, який виконує рік у рік ваші замовлення якісно і вчасно, то радити тут нічого. Якщо ж подібного партнера немає або послуги підприємства, у якого ви розміщували замовлення минулого року, здаються вам недостатньо якісними або ціни завищеними, займіться пошуками нового виконавця. Замовте не тільки прорахунок, а й витратившись на пересилання, попросіть надіслати зразки продукції. Звертайте увагу і на якість пакета та якість друку, зіставляйте ціни. І тоді ви отримаєте саме те, що вам потрібно.