Етапи організації недорогого магазину одягу

Якщо ви збираєтеся відкрити власну справу, насамперед виберіть для себе сферу діяльності, у цьому вам допоможе ваша власна інтуїція. Прислухайтеся до неї, і вона вам підкаже, в якому бізнесі ви зможете досягти успіху, а в якому - краще і не намагатися. Якщо ваша інтуїція говорить вам, що торгівля одягом – це ваше покликання, то перед вами постає питання, як відкрити магазин одягу.

Бізнес-ідея магазин одягу покроково

Магазин одягу.

Процедура відкриття магазину складається з кількох етапів:

1. Вам необхідно одержати всі дозвільні документи на торгівлю. Вони видаються у таких організаціях:

  • - у міськвиконкомі – свідоцтво про реєстрацію фізособи-підприємця;
  • - у податковій інспекції - свідоцтво про єдиний податок;
  • - після цього у пенсійному фонді треба стати на облік. Тут вам присвоюється номер, для отримання якого у вас повинні бути всі отримані раніше документи, а також паспорт та ідентифікаційний код.

2. Підберіть приміщення під магазин. Важливу роль відіграє те, в якому районі буде магазин. Якщо це, наприклад, спальний район міста, то покупцями, найімовірніше, будуть мами з дітьми, школярі, домогосподарки. Від цього залежить асортимент товару.

Найкращим варіантом для початку буде оренда площі в якомусь торговому центрі або оренда квартири, розташованої на першому поверсі. Для пошуку приміщення можна звернутися до ріелторської контори або агентства або вивчати оголошення та шукати самий підходящий варіант. 

3. Продумайте дизайн власного магазину. Не варто витрачати гроші на шикарні інтер'єри, але в той же час магазин має виглядати привабливо. Якщо не вистачає власної фантазії – найміть фахівців-оформлювачів. Пам'ятайте, що послуги приватного професіонала обійдуться вам набагато дешевше, ніж послуги фірм.

4. Пошук постачальників. Найпростіше вирішення питання – пошук через інтернет. Можливо, у вашому місті є підприємство з виробництва одягу потрібного вам асортименту. Можна спробувати домовитися про постачання там.

5. Підбір персоналу. Якщо не збираєтеся самі стояти за прилавком – найміть одну, максимум двох людей. Але це мають бути люди ввічливі, акуратні, які вміють ненав'язливо переконувати покупця.

Тепер ви – власник магазину. Вам належить робота з вивчення попиту на той чи інший одяг. Необхідно бути в курсі моди, що постійно змінюється, шукати нових постачальників, новий товар, тільки тоді ваш магазин буде процвітати. Не забувайте також про рекламу свого закладу.

ua ru