Платні фотостоки для пасивного заробітку для початківців

Продаж цифрових фотографій на фотостоках – це нова бізнес-ідея для створення заробітку у сфері резидуальних доходів. Головна перевага цього виду бізнесу – це пасивний дохід, тобто стабільно приносить прибуток незалежно від щоденної активності вашої праці.

Переваги пасивного бізнесу на фотостоках

Продаж цифрових фотографій через фотостоки.

Одна цифрова фотографія може продаватися постійно, нехай навіть за невеликі гроші. Таким чином, 90% роботи фотоаматора, присвяченої заробітку на фотостоку, вкладається в приріст постійного доходу. Цей факт робить цей бізнес високоефективним та привабливим. Але у заробітку на фтографіях особливо вражає те, що за таких переваг бізнесу поріг входу для інвестицій – мінімальний.

Усього 700$ потрібно витратити, щоб придбати хорошу дзеркальну цифрову фотокамеру і почати стабільно заробляти вже зараз. Про те, як організувати свій бізнес на фотосток і яке підводне каміння може виникнути описано нижче. Ми живемо у прогресивний час і маємо вміти заробляти так само прогресивно.

Перед заробітком слід ознайомитися з ринком фотографій

Ринок стокових фотографій.

Перед тим, як розпочати заробіток на фотографіях, слід ознайомитися з правилами бізнесу. Більше десяти років тому займатися заробітком на фотографіях за допомогою фотостоків ще ніхто не мав можливості, оскільки фотостоків не існувало взагалі.

Ринок фотографій поділили кілька монопольних фотобанків. Один із них невідомий Corbis Білла Гейтса. Його основа зображень наповнювалася ще початку 80-х. Фотобанки співпрацювали лише з найкращими фотографами та продавали унікальні знімки за тисячі доларів великим друкованим виданням. Так тривало до того часу, поки не з'явився один фотограф Брюс Лівінгстон зі своєю ідеєю публічної оферти на першому у світі фотостоку iStockphoto. На ньому вже не було претензій до репутації авторів та унікальності фотографій. Головні вимоги – якісні знімки, які продавалися багаторазово для всіх за доступними цінами – від 0,25$. Покупці тепер не витрачають багато коштів на покупку, лише витрачають час на пошук на основі найширшого вибору.

Фотостоки створили велику конкуренцію фотобанкам монополістам. На фотостоках можна купити нічим не гірше за якістю фотографію за кілька доларів, у якій лише одна вада – не унікальність. Тобто в однієї цифрової фотографії може з'явитися кілька власників, що надає фотографам можливість створити резидуальний дохід (що приносить гроші без активного втручання). Хто сьогодні постійно шукає та купує фотографії на фотостоках?

  1. Великі видавництва.
  2. Дрібні та середні друковані чи інтернет видавництва.
  3. Рекламні компанії.
  4. Поліграфічні центри.
  5. Власники інтернет-сайтів.

Одне слово, всі галузі, які пов'язані своєю діяльністю з цифровою графікою. Наскільки привабливими є фотостоки для покупців. За офіційними даними, ще за 2007 рік чистий виторг заробітків найбільших учасників на фотостоковому ринку склав:

  • iStock – $72 мільйони;
  • Shutterstock – понад $10 мільйонів;
  • Fotolia – менше $10 мільйонів;
  • Dreamstime – менше $10 мільйонів;

Середній відсоток, який беруть собі фотостоки (Acceptance ratio) з кожної угоди, становить 40%. Не складно порахувати, який річний оборот грошей проходить через кожен сервіс продажу фотографій і скільки при цьому заробили фотографи в сумарній кількості.

Заробляйте не поспішаючи на початку вивчення бізнесу цифрового фото

Початок заробітку на фотостоках.

Не всі вами розміщені фотографії будуть топовими у продажах. Більше того, більшість можливо взагалі не буде цікава покупцям. Але тут треба мислити глобально та раціонально. Більше того, з часом ви наберетеся досвіду і навчитеся передбачати тренди. Ви зможете з першого погляду визначати цінність та передбачати популярність знімка серед покупців одним лише поглядом на його ідею, постановку та якість. Людям із художнім фото-хобі у цьому ремеслі буде складно заробляти. Робити потрібно те, що продається. Як зрозуміти та відрізняти, що продається на фотостоках, а що ні? Існує кілька корисних інструментів.

Один із найпростіших, але дуже важливих інструментів – це рейтинг топових фотографій з продажу. Кожен фотосток надає інформацію про top 100 фотографій, що найбільше продаються. Вчіться у найкращих. Проаналізуйте їхню тематику. Це можуть бути: бізнес, гроші, сільське господарство, будівництво, їжа. Аналізуючи найпопулярніші зображення, враховуйте сезонність. Свята можуть суттєво впливати і дещо спотворювати справжні дані. Наприклад, якщо ви аналізуєте топ перед 8 березня, там можуть бути багато кольорів, а перед Великоднем взагалі великодні яйця.

Звертайте увагу на задній план. Фотографії на білому тлі дуже популярні серед продажів, тому що їх легко редагувати. Аналізуючи топ 100 популярних знімків, ви помітите, що для успішного продавця не потрібно підкорювати вершини гір та океанів з метою зробити топовий з погляду продажів знімок. Наприклад, нарізаний шматок сирого м'яса із зеленню на кухонній дошці може мати більшу популярність, ніж красиві пейзажі природи. Робіть правильні висновки.

Складніший, але не менш важливий інструмент, який надають дані сервіси, це статистика запитів пошуку зображень. Система статистики надає інформацію про популярність слів, які вводять у рядок пошуку. Але головним інструментом має бути ваш особистий досвід.

Якщо ви вмієте непогано працювати у програмах Photoshop або Coral, ви також зможете продавати разом із фотографіями красиві ілюстрації та стильні векторні малюнки. Це буде великим плюсом для вас та ваших доходів. В інтернеті існує багато безкоштовних матеріалів, які допомагають навчитися даним найпопулярнішим графічним програмам. Стати професійним фотостокером і заробляти до 10 000 $ на місяць на автопілоті.

Статистика із заробітків фотостокерів та проданих фотографій

Статистика із заробітків на фотографіях.

За даними фотостокового ринку, найпопулярніший вік активних фотостокерів знаходиться в районі 44 роки. 21% серед продавців фотографій – жінки. Сьогодні понад 75% найбільшого прибутку отримують користувачі фотостоку Shutterstock Для 27% користувачів фотосток є основним видом діяльності та джерелом доходу. 90% учасників заробляють за допомогою фотографій, а 28% ще й за допомогою ілюстрацій. Середній розмір портфоліо 2552 зображень. Середня кількість ілюстрацій в одному обліковому записі – 1222. 17% фотографів працюють у команді. За даними одного з найбільших фотостоків Shutterstock за 2013 рік:

  1. Найбільша кількість робіт була продана:
    1. Векторної графіки – 43%.
    2. Фотографій – 34% (2005-го було 89%).
    3. Ілюстрації – 23%.
  2. Найпопулярніші ключові слова у запитах пошуку:
    1. Social Media.
    2. Icon.
    3. Green.
    4. Infographik.
    5. Macro.
    6. App.
    7. Cats.
    8. Dogs.
    9. Retro.
    10. Vintage.
    11. Hipster.
    12. Tattoo.
  3. Рейтинг основних кольорів знімків за популярністю:
    1. Жовтий.
    2. Синій.
    3. Червоний.
    4. Аква.

Як бачите, у вас є достатньо інструментів, які дозволяють навчатися, і підвищувати свої шанси на постійне збільшення прибутку. Постійно поповнюйте своє портфоліо новими та затребуваними фотографіями. Тоді темп вашого прибутку зростатиме пропорційно темпу приросту кількості знімків.

Ці поради допоможуть підготувати фотографії до продажу

Підготовка фотографій до продажу.

Як тільки Ви почнете розміщувати свої цифрові фотографії для продажу, у Вас виникне перша перешкода. Справа в тому, що більшість знімків не приймуть через низьку якість зображень. Не думайте, що можна одразу брати та завантажувати весь свій особистий фотоальбом, у якого 50% фотографій зняті за допомогою мобільного телефону починаючи ще 2006 року. Це спочатку сильно б'є по самооцінці особливо творчих людей, але не варто зневірятися. Ось кілька порад, які допомагають дотримуватися якості гідної продажу:


  1. Дотримуйтесь комерційної цінності постановки на фото. Пам'ятайте ви робите сировину для дизайну. Подивіться свої фотографії очима покупця, наприклад з рекламного агентства. Адже більшість фотографій знімають фотолюбителі для душі, а клієнтам потрібні знімки для їхньої результативної роботи. Вони будуть продаватися значно ефективніше, хоч і душу в них теж доведеться вкладати.
  2. Якість зображення має бути на висоті. Переглядайте всі фотографії перед розміщенням у 100% масштабі. Іноді буває так, що на перший погляд знімок виглядає чудово: гармонійні кольори, правильно витримане світло та тіні, чітка деталізація, цікава композиція, але у 100% масштабі видно шум. Усі фотостоки дуже вимогливо ставляться до шумів. Адже більшість покупців використовують знімки для друку. А ні для кого не секрет, що навіть найкращий принтер не зможе передати кольори, як ми бачимо на екрані.
  3. Зберігайте фото без стиснення, у максимальній якості.
  4. Максимально заповнюйте опис фотографії. Більшість покупців знаходитимуть Ваші фото через пошук системи. Тому правильно складайте опис, який відповідає зображенню, щоб не порушувати правила системи. Не забувайте про ключові слова. Багато користувачів створюють ту саму помилку. В описі фото лише заголовок на 10-15 символів. Це зовсім не привабливо та знижує вашу професійну репутацію автора.

Поради здадуться банальними, але дотримуючись їх ви отримуєте гарантію на те, що 90% творчих робіт схвалять адміністратори.

Щоб добре заробляти, інвестуйте в хороше обладнання

фотоапарат - Canon EOS 700D Body

Враховуйте вище описані критерії, які відносяться до фотографій фотостокера-початківця. Це важливо, але ще мало для 100%-го успіху. Слід придбати гарну фотокамеру! Що означає хороша? Сучасний світ технічного прогресу пропонує найширший вибір цього виду пристроїв. Тому поняття хороша фотокамера є достатньо узагальненою.

Під словом хороша цифрова фотокамера має на увазі співвідношення ціна якість. Щоб не наводити сувої характеристик, мінімальних та номінальних вимог, візьмемо за основу конкретну модель. Canon EOS 700D Body має достатні можливості, щоб робити цифрові фото для продажу через фотостоки. Досвідчені фотостокери заробляють достатньо, щоб дозволити собі дорожчу цифрову фотокамеру. Canon EOS 5D Mark II – користується найбільшою популярністю, за опитуваннями спільноти фотостокерів її використовують понад 42% користувачів. Такий апарат суттєво підвищує продуктивність у даному виді ремесла. Адже більшу частину роботи він перебирає. За допомогою Canon EOS 5D Mark II можна легко створювати професійні знімки. Але базових правил для фотографа все одно доведеться дотримуватись.

Постійно навчайтеся фотографічній творчості, щоб заробляти більше

Навчання для фотографа

Для цього виду бізнесу робіть вкладення не тільки в обладнання, а й у свої професійні навички. Почитайте книги самовчителі, які навчають фото-ремеслу та допомагають у створенні професійних фотографій. За можливості запишіться на курси професійного фотографа. Ви дізнаєтесь багато корисної інформації для підвищення ефективності вашого бізнесу. Як фотостокер-початківець вам вже необхідно ознайомитися з такими поняттями як:


  1. Якісна експозиція: апертура, ISO (світлочутливість), витримка затвора, режим експозаміру.
  2. Адаптація до різних джерел світла.
  3. Правильна витримка балансу білого.
  4. Як уникати відображення, хроматичних аберацій та ефекту лінз.

Впроваджуючи все глибше у знання пов'язані з фото-бізнесом, ви набуватимете дедалі більше досвіду. Як фахівець зможете одним поглядом оцінити якість робіт фотографа. Ви зможете відрізняти де переекспонована фотографія, а де недоекспонована чи незбалансована експозиція. Виділяти та усувати такі недоліки як:

  • різкі тіні;
  • світлі відблиски;
  • нерівне або надто яскраве освітлення;
  • плоскі кольори;
  • повністю втрачені яскраві ділянки;
  • погане експонування та тіні;
  • жорсткі тіні;
  • відтінки від штучного освітлення світла;
  • пурпурне окантування;
  • низький контраст.

Одним словом усім завжди і в усьому ніколи не пізно навчається. Не бійтеся цих дивних термінів. Апетит приходить під час їжі. Як тільки почнете отримувати свої перші доходи, у вас з'явиться величезне бажання дізнаватись все більше інформації про ремесло фотографа.

Виведення зароблених коштів з фотостоків

Заробітки від фотографій.

Виведення зароблених коштів фотостоки здійснюють в основному через платіжні системи Skrill (Moneybookers) і Paypal або банківським чеком поштою. Найоптимальніший варіант для виведення грошей – Skrill Moneybookers. У налаштуваннях облікового запису фотостоку слід вказати реквізити для виведення коштів. Щоб отримати реквізити Moneybookers, спочатку потрібно зареєструватися в даній платіжній системі. Skrill MoneyBookers – це система електронних платежів, яка створена у Великій Британії і популярна у всьому світі ставши таким чином головним конкурентом PayPal (належить компанії eBay). Головна перевага перед пейпалом - спрощений спосіб виведення для переведення в готівку грошей. Зареєструватися досить просто, як сайт Moneybookers.com має російськомовну версію інтерфейсу. Але реєстраційну форму слід заповнити англійськими літерами.

Після реєстрації в обліковому записі MoneyBookers слід додати реквізити банківської картки, наприклад «ПриватБанку», на яку і здійснюватиметься виведення коштів. Перед першим висновком потрібно пройти верифікацію (перевірка ваших банківських реквізитів). При верифікації з першим перекладом мине код підтвердження, який треба ввести на сайті. У всіх нормальних банках цей код можуть знайти на ваш запит через операторів служби підтримки. Код знаходиться у тексті платіжки VRFCODE[******]. Термін дії коду – 45 днів. Після того як успішно пройдете верифікацію у вас буде повністю налагоджена система для виведення та переведення в готівку грошей.

При досягненні суми мінімального платежу (75$) фотосток в автоматичному режимі пересилає гроші на Ваш рахунок у Moneybookers. Потім ви самі вирішуєте долю своїх зароблених грошей. Або витрачаєте їх в інтернет магазинах або виводьте на свою банківську картку за допомогою, якою ви можете перевести в готівку свої зароблені гроші в банкоматі. Все продумано та просто. Ваше завдання робити знімки, що продаються, і заробляти все більше наповнюючи свою базу портфоліо новими шедеврами. Але навіть якщо у вас не буде можливості працювати в певний період часу, раніше розміщені зображення стабільно приносити вам постійний дохід. Це головна сила у цьому виді бізнесу – працювати тільки для збільшення доходу. Бажаємо Вам неосяжного натхнення, творчих та фінансових успіхів.

ua ru