Скільки коштує відкрити салон краси та з чого почати бізнес

Безперечно, всі жінки живуть у гонитві за досконалістю. Медіа показують нові способи боротьби із зайвим волоссям на тілі або целюлітом, тим самим залучаючи клієнтів у косметичні салони. Деякі приносять досить високий дохід, інші не витримують конкуренції і «прогорають». Тож треба робити, щоб не тільки зберегти життєздатність бізнесу, а й досягти успіху в галузі послуг для гарної зовнішності.

Beauty бізнес у сфері послуг з догляду за красою

Гарний інтер'єр салону.

Салон краси приноситиме великий прибуток, якщо перш за все в нього правильно інвестувати та добре продумати сферу пропонованих послуг. На початку необхідно зважати на засоби для оренди приміщення та його пристрої, а також купівлі необхідних пристроїв і косметичних засобів. Пізніше, вже достатньо переконати клієнток якістю своєї роботи, що саме Ваш кабінет, якщо не найдешевший, то, напевно, найкращий. Можна почати потроху від кількох послуг і поступово розширювати асортимент пропозицій. У цій статті проведемо день відкритих дверей у салоні краси. Дізнаємося деякі закулісні секрети цього бізнесу.

Як відкрити свій салон краси і з чого розпочати бізнес

Місця для фарбування волосся.

Спочатку у кожного виникає перший і дуже важливий – «Хочу відкрити салон краси, з чого почати?». Правильну послідовність розширення косметичних послуг застосувала Ірина Карпович. Це історія про бізнес, як відкрити салон краси з нуля. Її студія краси була прямим результатом любові до прекрасних нігтів. «Я завжди любила мати доглянуті, охайні нігті. Будь-яка дівчина мене зрозуміє, адже коли руки в порядку, то й почуваєшся впевненіше. Пізніше я почала освоювати основи манікюру та гелем. Зрештою, через умовляння подруги з приміщення при будинку вирішила зробити салон краси. Закінчила курси майстра манікюру та педикюру, залучила до роботи ще одного професіонала. І так із січня діє мій салон».

Не потрібно мати спеціальну освіту, щоб відкрити свій салон. Але тоді з'являються додаткові витрати, наприклад як працевлаштування кваліфікованого персоналу. Все ж таки бажано знайти час та засоби, щоб для початку пройти курси як розвинути свій бренд салон краси. Потрібно також викликати довіру до осіб, які керують салоном. Михайло Чистов не розумів у косметичній галузі нічого перш ніж разом із партнером не відкрив у жовтні 2008 р. салон.

Як не дивно, хлопці вже мали бізнес із імпорту італійських краваток та класичних туфель. Але все ж таки вони зацікавилися технікою лазерною депіляцією, якою не володіли ще на той час інші косметичні кабінети. «Ми знайшли обладнання у Сполучених Штатах. Знайома допомагала нам у навчанні, переконала нас, що сфера послуг має бути широкою, щоби притягнути клієнток», - розповідає Михайло Чистов. «Так само важливо інвестувати не лише у нове обладнання та косметику, а й у рекламу», - зазначає власник салону.

Салон краси як бізнес це вигідно

Простий хай-тек.

Тепер розглянемо скільки потрібно грошей, щоб відкрити салон краси. Якщо хтось має гроші та хоче їх інвестувати, можна одразу орендувати приміщення, зробити ремонт, найняти на роботу кілька осіб та закупити нове обладнання. Тоді потрібно бути готовим на витрату 55 000 $. Але можна й оскільки Ірина Карпович, почати вільніше, з однією особою. Карпович на ремонт будинку на салон видала близько 17 000 $. «На мінімум обладнання та косметичних засобів потрібно мати близько 2000$-5000$. доларів», – додає. Витрати залежать від виду обладнання, величини салону та пропозицій. Власники салону думають про введення ботоксних процедур та перманентного макіяжу, купівлю обладнання для лікування алергії тощо. Доходи залежать від кількості клієнтів, яка прямо залежить від кількості послуг, що надаються. У середньому можна заробляти від 1000$ і навіть до 6000$ на місяць.

Оренда приміщення

Рожевий стиль інтер'єру.

На думку власників салонів, приміщення має мати обдуману локалізацію, де регулярно проходять великі потоки потенційних клієнтів. Салон Ірини Карпович займає понад 100 m2 у будівлі неподалік автобусної розв'язки при великому паркінгу. Власники салону шукали місце, де буде великий потік людей. Додатком є безкоштовний паркінг та гарний зв'язок із центром міста. «Клієнтка, яка приїжджає на манікюр, не може півгодини шукати місце для паркінгу. Час – гроші!», - вважає Ірина. При виборі приміщення слід зважати на питання: що можна відкрити разом із салоном краси? Відповідь на нього може позитивно вплинути на ухвалення правильних рішень у бік подальшого розвитку бізнесу. Наприклад, роздрібні продавці косметики завжди готові винайняти кабінет в оренду в салоні краси.

Бізнес салон краси як успішно його вести

Фіолетовий стиль інтер'єру.

Корисні поради щодо салону краси і як досягти успіху в цьому бізнесі. «У косметичних послугах на першому місці стоїть якість, а лише потім ціна. Ціни ми намагаємось утримувати на рівні інших салонів. Ми застосовуємо також численні реклами», – зазначає Михайло Чистов. Реклама у пресі має проінформувати про нове місце. У свою чергу, реклами в кабінеті допоможуть затримати клієнток, які вже до нього потрапили. "Ми пропонуємо ті ж дисконтні картки постійного клієнта з пунктами, які можна обмінювати на процедури та інші програми лояльності", - пояснює Михайло. Ірина, наприклад, пропонує пакети, в яких є кілька процедур набагато дешевше, ніж якби викупити їх окремо.

Години відкриття повинні бути підігнані під час працюючих жінок. Найкраще надавати свої послуги клієнтам до пізнього вечора – навіть до 21:00 чи 22:00. У передсвяткові дні навіть у цей час до нас досі приходить багато клієнтів, тоді як конкуренти вже закінчили свій робочий день.

Важливо нагадувати клієнтам, що краще користуватися послугами одного майстра на регулярному обслуговуванні. Це дозволяє ідеально підбирати для клієнтів засоби догляду, враховуючи всі переваги клієнта під його особливості під, шкіри, волосся і нігтів. Крім того, заощаджується час відвідування. А також зростає частка постійних клієнтів і за статистикою вони дають 60% прибутку.

ua ru