Як вартість доменного імені визначає дохід сайту

У лютому 2012 року, доменне ім'я – Sarees.in було продано, вартість доменного імені становила вже $9500, за даними сайту DNJournal.com – сайт доменних новин та продажів, які приносять власнику домену колосальні прибутки. Реєстрація домену розпочалася у 2005 році. З того часу вартість доменного імені зросла, і на сьогоднішній день власник домену повернув прибуток з доходністю 10 455 відсотків за останні сім років.

Інвестиції в доменні імена як нерухомість

Вартість доменного імені.

З еволюцією онлайн-простору, розвинулася божевільна боротьба за купівлю доменного імені, з метою продати їх пізніше, коли вартість доменного імені зросте в десятки разів. Це нагадує торгівлю в США в 19-му столітті, коли землі очищені від рідно-американських поселень були відкриті для володіння платників податків фермерів на основі "перший прийшов, перший обслужений". Фермери, чекаючи буму прибутку, кинулися вимагати найкращу землю. Коли штат Оклахома було відкрито для розпродажу земельних ділянок 22 квітня 1889 року, то вже наприкінці дня насильство штату становило понад 10000 громадян. Така сама аналогія відбувається і в онлайновому світі. Наприклад, одна з останніх доменних зон, яка відкрита для публікації 6 грудня 2011 року .ххх, отримала понад 55 000 додатків протягом 24 годин. За даними Verisign Inc, інтернет-реєстратора, який обслуговує домени в зоні .com, налічувалося 220 мільйонів зареєстрованих доменних імен на кінець 2011 року.

Аналогія доменного імені, як земельна ділянка, на якій ви можете створити онлайн-офісу або будинки, а інтерес до таких ділянок підвищують вартість доменного імені. Це тому, що для доступу до веб-сайту, ви повинні ввести своє доменне ім'я у вашому браузері, короткий і легко запам'ятовується. Довгі та складні імена з невідомими словами не матимуть великого попиту. Доменні імена з популярними словами, такими як автомобілі, пісні, ігри приносять прибуток, оскільки легко запам'ятовуються. Найкращі з ніг приносять величезні прибутки їхнім власникам.

Вартість гарного доменне ім'я неперервно зростає

Вартість доменного імені зростає.

У зв'язку з обмеженою кількістю доменних імен, вони продаються в активному вторинному ринку. Преміум-домени можуть дати сотні тисяч доларів. Наприклад, у 2010 році Sex.com було продано за 13 мільйонів доларів. Цього року PersonalLoans.com було продано за 1 мільйон доларів. BowlingBalls.com, Lov.com та Kboing.com перейшли в інші руки за $225000, $160,000 та $150,000 відповідно. Деякі інші цікаві пропозиції: Airline.com ($125,000), Let.com ($100,000) та DIY.org ($60000). Домени – це великі інвестиції. Вони є нерухомістю в Інтернеті. Як землі, вони обмежені у кількості. У міру збільшення попиту зростатиме їхня вартість. Сама реєстрація доменного імені не дорога, її вартість дуже невелика. Таким чином, навіть якщо у Вас є домен, скажімо, віком п'ять років, ймовірність збитків дуже маленька. Гонка за доменними іменами була використана як інвестицій протягом досить довгого часу, хоча й у невеликому масштабі.

Головна концепція такого роду товару це збільшити інтернет трафіку. Якщо доменне ім'я не збільшує трафік воно нічого не варте. Інтернет росте кожен день, а значить і росте трафік, а з ним і ціна на хороші доменні імена, які приводять більше відвідувачів на сайт і піднімають свою вартість. Глобальні можливості доменів верхнього рівня такі як .COM, .NET і .ORG вважаються більш затребуваними. Домени із розширенням конкретної країни також викликає інтерес. Протягом наступних кількох років ми очікуємо збільшення числа нових реєстрацій доменних імен.

Ринок доменного простору зростає підвищуючи вартість доменів

Домовий простір зростає як і вартість доменів.

Інтернет-корпорація з присвоєння імен та номерів (ICANN), якій належить управління інтернет-доменів, приймає пропозиції щодо реєстрації нових родових доменів верхнього рівня. В даний час існує 21 глобальне родове ім'я верхнього рівня і 250 кодів країни верхнього рівня доменного імені. Крім того, є 30 міжнародних доменів відображаються у місцевих мовних символах. Нові родові домени верхнього рівня надають величезні можливості. Ви можете стати єдиним реєстратором домену розширення, але це дороге задоволення. Вартість подачі заявки на нові родові домени верхнього рівня становить $185 000. Додайте до цього витрати на підтримку критично важливої ??інфраструктури інтернету. Крім того, вам доведеться заплатити $ 25000 на рік для ICANN. Ви можете отримати від нового розширення шляхом реєстрації нових доменів. Перед тим, як нове розширення домену буде відкрито для реєстрації, є ймовірність, що власники товарних знаків можуть претендувати на право власності на свої бренди та товарні знаки. Намагайтеся купувати спільні домени з нових TLD (Top Level Domain – домен верхнього рівня).

Крок перший. Порада 1. Купуйте домени з відомими іменами в нових зонах. Наприклад, у зоні .com багато відомих імен таких як GoDaddy.com, NameCheap.com, Name.com, BigRock.in та Net4.in для відомих імен там вже дуже мало місця. З іншого боку, якщо взяти не зону .com, а нову зону, то там дуже багато місця для відомих імен.

Порада 2. Завжди будьте в курсі світових подій це допоможе вам визначити нові можливості старих доменних зон. Наприклад, доменне ім'я Olympic-Games-London2012.com було продано на аукціоні за $ 45000 на Flippa.com – ринок для веб-сайтів та доменів, більш ніж рік тому. Інші домени на основі Олімпійських Ігор у Лондоні також будуть цінними, оскільки високі шанси такого доменного імені потрапити на вершину в результатах пошуку пошукових систем. Ви можете купувати домени з ринків, таких як Flippa.com, Sedo.com, Auctions.GoDaddy.com, SnapNames.com та AfterNic.com. Тим не менш, ціни на вторинному ринку, як правило, висока. Ви також можете купити домени, від яких відмовилися власників. Це може здатися дивним купити домен, який був відкинутий його власником, але ви можете стати власником хорошої віртуальної нерухомості в таких місцях, як SnapNames.com і Auctions.GoDaddy.com.

Дегустація доменного імені

Способи дегустації доменного імені.

Багато домейнерів використовують цей інструмент для аналізу потенційного доходу доменного імені через рекламу. Всі Icann реєстратори пропонують п'ятиденний пільговий період для нових доменів. Ви можете видалити домен у цей період і отримати свої гроші назад. Домейнери реєструють нові домени та спрямовують трафік на сайти показів реклами. Імена, які отримують трафік оплати та приносять більше грошей, ніж вартість реєстрації, зберігаються. Інші будуть скасовані. Домейнери використовують дигустацію, щоб розширити свій портфель прибуткових імен, які генерують гроші без особливих зусиль. Хоча доменні дегустації не схвалюють самі реєстратори. Мета пільгового періоду призначена для визначення помилок про реєстрацію імені, а тижнів для дослідження маркетингу домейнерів.

Після реєстрації доменного імені потрібно чекати деякий час, поки з'явиться покупець або зросте ціна в пропозиціях або аукціонах. Протягом цього періоду домени можна паркувати та отримувати при цьому невеликий дохід, такі послуги надають сервіси Sedo.com, Afternic.com та DomainSponsor.com. При поркуванні домену створюється сторінка, адреса якої це ваш домен, зміст сторінки це показ оголошень, який допомагає відстежувати активність відвідувачів. Паркування доменів не тільки приносить дохід в той час як ви шукаєте покупця, а також дає уявлення про якість вашого домену, щоб краще оцінити його вартість. Домен паркування допоможе вам дізнатися, де трафік приходить, які люди шукають ваш домен, і т.д. Показ реклами, який завжди найвигідніший спосіб заробити на доменах. Домени також можна використовувати для перенаправлення відвідувачів веб-сайту. Щоб скоріше продати свій домен, ви можете розміщувати інформацію про них на ринках та форумах. Просте оголошення на сайті також може допомогти вам. Новачки повинні розуміти, що ціна домену залежить від того, наскільки відчайдушно потенційний покупець потребує її. Домейнери часто захоплюються великими угодами домену. Вони не розуміють потенціал своєї галузі та часто відкидають хороші пропозиції.

Юридична перевірка доменного імені

Перевірка доменного імені в рамках закону.

Як не парадоксально, але доменні з правильними друкарськими помилками теж ефективно продаються. Досвідчені домейнери використовують цей прийом шляхом реєстрації доменів з неправильним написанням популярних ключових слів на ім'я домену. Наприклад, Cheptickets.com (друкарська помилка для дешевих квитків), як повідомляється, був проданий за $ 200 000 три роки тому. Тим не менш, ви не повинні реєструвати домени на основі торгових марок та брендів, навіть якщо це друкарська помилка. Важливо мати базове уявлення про товарні знаки та авторські права при виборі брендового, доменного імені. Ви ризикуєте не уникнути судового розгляду, якщо робити друкарські помилки на товарні знаки або використовувати їх у своїх галузях. Як емпіричне правило ніколи не зареєструвати доменне ім'я з метою продажу його власнику торгової марки або компанії. Якщо ви купуєте регіональний домен, необхідно перевірити чинні закони та норми, щоб залишитися на безпечному боці.

Справжнє значення, що визначає вартість домену

Що визначає вартість домену?

Якщо ви думаєте, поставивши ціну на домен, як зробити ставку в казино, ви помиляєтеся. Досвідчені домейнери спочатку пропускають домен через процес оцінки, перш ніж інвестувати. Деякі фахівці та компанії пропонують цю послугу. Оцінка заснована на такі параметри, як вік, довжина, пошук популярності, електронна комерція, потенціал, розширення: домен верхнього рівня (TLD) або розширення знаходиться в кінці домену, все це є важливими факторами і диктує свої цінності. Деякі домени верхнього рівня, такі як .COM, .NET і .ORG, мають більший попит, ніж інші … Конкретній країні таких галузях, як .us, .ru чи .de вважаються менш цінними, ніж їхні колеги з глобальним TLD.

Довжина імені: Так само для домейнерів, більше не означає краще. Короткі та прості імена цінуються більше, оскільки вони легко запам'ятовуються. Це одна з причин високої оцінки одного слова в домені.

Символи: домени можуть містити алфавіт, цифри та спеціальні символи, такі як дефіс. Домени, які містять тільки літери, користуються більшим попитом, ніж домени з цифрами в імені або з дефізом. Домен із цифрами та спеціальними символами вимагають додаткових зусиль для запам'ятовування та введення адреси у браузері. Наявність альтернативи: Вартість домену залежить від кількості шанувальників. Якщо є альтернативні імена доступні для реєстрації, покупець може обійтися купівлею домену та зареєструвати собі новий.

Цільовий ринок: доменне ім'я, яке націлене на великий ринок буде більше цінується. Число рекламодавців на певний термін диктує потенційний дохід домену.

Марка: область з потенціалом, щоб стати хорошим брендом цінується більше. Це одна з причин одного слова областях цінуються. Ще кілька слів областей, що базуються на популярних фраз цінні речі.

Мова: доменне ім'я в широко поширеній мові буде високо цінується.

ua ru