Як створити свій найкращий інтернет-магазин та розкрутити

Что это такое? Будущее маркетинга. В упрощенном виде представьте себе интернет магазин, который прекрасно приспособлен к ожиданиям покупателей. В зависимости от ожидания оптимизируется все: логотип, графическая линия бренда и управление заказами. На первом плане только тот товар, который соответствует потребностям без лишнего перенаполнения страницы. Здесь клиент чествует себя комфортно. Он не перегружен лишней информацией о десятках подобных товаров. Воспользовавшись интернетом, быстро находит нужный ему товар в персональной панели на сайте поставщика. Он не биться совершить ошибку при покупке. Он видит только лучшие товары и только то, что соответствует его конкретным потребностям.

Автоматизація процесів сучасного магазину

Нові ідеї для інтернет магазинів.

Які ідеї можуть знизити витрати під час управління бізнесом? Існує кілька популярних способів:

  • пошук найдешевшого постачальника;
  • знижки при об'ємних замовленнях;
  • впровадження товарозамінників.

Але підвищити конкурентну перевагу бізнесу за допомогою сучасних технологій – це ще й незвичайна ідея. У чому її секрет? Проблем для запуску інтернет-магазину на сучасному ринку багато. Цінова боротьба нескінченна, а лояльність клієнтів дуже слабка. Сучасний покупець вимагає: нового, конкурентоспроможного, стабільного та презентабельного продукту. Тоді покупці не захочуть шукати інших пропозицій та псувати стосунки із продавцем. Це завдання можна вирішити бізнес ідеєю: «персональну панель клієнта».

Впровадження бізнес-ідеї інтернет-магазином на практичному прикладі

Ідея зручних замовлень.

Як реалізувати бізнес-ідею для інтернет магазину на практиці? Скористаємось банківським прикладом. У таких структурах зазвичай багато представництв, філій, відділень. Банки наймають багато працівників. Кожне відділення регулярно замовляє побутову хімію регулярно та відразу кілька позицій (туалетний папір, мило, миючі для скла). Постачальник має широкий асортиментний кошик товарних позицій. Найчастіше понад 1000 видів товарів побутової хімії. Але працівників банку цікавить лише кілька видів товарів передбачених договором постачання. Складання регулярних замовлень – це рутинна робота для співробітників. На місце цього вони могли б робити більш важливі та корисні завдання з меншою кількістю ризику припуститися помилки.

Інша річ робити замовлення в інтернеті через персональну панель клієнта. Тут клієнт бачить лише ті товари, які його цікавлять. Наприклад, рідке мило, яке підходить до дозаторів лише їхнього відділення банку придбаних раніше. Паперові рушники, туалетний папір, миючі та інші витратні матеріали відображаються лише ті, які клієнт замовляє регулярно. Тепер не потрібно годинами серфити по інтернету і гортати цілі суєти переліку всього асортименту товарів, які за кількістю перевищують 1000 видів та найменувань. Відпадає необхідність пошуку, у якому можна зробити помилку у запиті та не знайти потрібний товар у наявності. Кожне відділення фірм має свій ліміт на щомісячну закупівлю витратних матеріалів, який буде передбачений системою та не дасть помилково здійснити замовлення з перевищенням лімітів.

Налаштування термінів взаєморозрахунків також є відмінною рисою від звичайних інтернет-магазинів. Істотним підвищенням комфорту замовлення є історія заявок. Старі замовлення можна використовувати як шаблон, який варто лише трохи змінити в кількості позицій товарних одиниць чи штук та замовлення готове. Швидко зручно та якісно.

Всі переваги в бізнес-ідеї несуть вигоду інтернет-магазину

Переваги ідей online-магазину.

Персональна панель клієнта є зручною не тільки для споживачів побутової хімії. За допомогою інтернету вона підійде будь-якому бізнесу у сфері торгівлі. Наприклад, мало кому вдається робити регулярні замовлення без помилок при купівлі запасних частин для транспорту чи обладнання, папір та картриджі для принтерів, канцтовари, лампочки та ін. Це короткий список витратних матеріалів, брак яких не дає спокою працівникам фірм. Персональна панель замовлень для обслуговування клієнтів чудово зарекомендувала себе у різних галузях діяльності. Сьогодні про таку нову ідею мало інформації, але вона активно набирає популярності як новий та ефективний маркетинговий інструмент. Завдяки зручності та персональному підходу до кожного клієнта від такого сервісу, що надається інтернет магазином як контактний майданчик, вже дуже важко відмовитися. Вона допомагає не лише залучати нових клієнтів, а й утримати їх у довгостроковій співпраці.

Реалізувати ідею клієнтської панелі можна за кілька етапів

Етапи реалізації ідеї в онлайн-магазині.

Процес активації персональної панелі клієнта починається з реєстрації нової клієнтської фірми. Наступний крок під час зустрічі з потенційним клієнтом обговорює індивідуальні ціни, які можуть залежати від різних факторів. Укладається договір, у якому передбачені всі деталі обслуговування відповідно до конкретних умов:

  • термін доставки;
  • щомісячні ліміти закупівель;
  • термін оплати замовлень;
  • види звітів та документів, сформованих системою;
  • наявність додаткових корисних функцій (інтеграція з ERP та CRM системами фірми, синхронізація даних та ін.).

Після чого в систему персональної панелі впроваджуються всі вимоги покупця. В результаті, після контрактного підключення до інтернет-магазину кожен клієнт отримує персонального автоматизованого продавця інтернет магазину. Він обслуговує лише його потреби та пристосований під персональні найбільш зручні умови обслуговування. Онлайн програма персональної панелі клієнта повинна виконувати низку бізнес-процесів:

  • пропозиція нових продуктів;
  • прийом та обробка заявок;
  • ведення історії замовлень;
  • формування та роздрукування звітних документів;
  • контроль щомісячних лімітів закупівель;
  • контроль термінів взаєморозрахунків.

Впровадження маркетингових тактик розвивають інтернет-магазин

Вільний доступ до інтернет-магазину.

Впровадження автоматизованих технологічних рішень дозволяють:

  • підвищити продуктивність та комфорт роботи;
  • уникнути до 99% помилок;
  • скоротити час рутинної та малозначущої роботи більше ніж на 70%;
  • підвищити якість обслуговування покупців.

Система персональної панелі замовлень дає суттєву конкурентну перевагу у бізнесі. Наводить нових клієнтів та генерує постійних. Але є ще істотна перевага цієї технології. Продаючи товари, пропонуємо як самі продукти, а й систему обслуговування. Завдяки цьому маємо можливість залучати до співпраці найбільших клієнтів. Яким чином? При переговорах із великими фірмами ціна товару є важливим, але з найголовнішим чинником успішної угоди. Крім ціни для великих фірм, важливі показники:

  • якість продукту;
  • своєчасність постачання;
  • простість формування замовлень;
  • рапортування про співробітництво;
  • показники: помилок, шлюбів, наявність товару.

Їх потреби легко випереджаємо у момент презентації демо-версії клієнтської панелі інтернет-магазину у дії.

Розвиток інтернет-магазину за допомогою персонального обслуговування

Розширені можливості онлайн-торгівлі.

Надаючи дану панель, ми даруємо нашим контрагентам комфорт. Каталог товарів інтернет магазину в клієнтській персональній панелі інтуїтивно-зрозумілий і легкочитаний. За всіма замовленнями формуються звіти та архівуються в історію. Панель має можливість підключатися до ERP та CRM систем фірми, що робить її ще більш зручною та персонально оптимізованою під будь-які умови роботи. У персональній системі є функції синхронізації даних. Все оптимізується під конкретні потреби для кожного клієнта.

Сьогодні найкращим інструментом для створення конкурентної переваги на будь-якому ринку є персоналізація. Завдяки персоналізації у виграші залишаються обидві сторони. Яким чином? Кожен клієнт отримує персональні умови обслуговування та персональні ціни. Кожна клієнтська фірма відрізняється між іншими. Має свої особливості у потребах та різні обсяги товарів. Ціни змінюватимуться залежно від багатьох факторів, зумовлених рівнем комфорту обслуговування та обсягів заявок. У деяких випадках ціни можуть бути не лише абсолютними, а й у відсотковому співвідношенні. А програмам лояльності та накопичувальним системам завжди є місце у персональному обслуговуванні клієнтів. Щоб приховати реальні ціни закупівельних товарів від співробітників, можна за бажанням клієнта надавати їх у пунктах (у власних одиницях вимірювання вартості товарів) за заздалегідь обумовленими курсами. Але найбезпечнішим способом буде обмежений доступ до системи, доступний тільки для керівництва та координатора замовлень.

При оформленні дизайну панелі важливо робити його відповідно до стандарту RWD (Responsive Web Design – адаптивний стандарт веб-дизайну під усі комп'ютерні та мобільні пристрої). Так як це сучасна технологія обслуговування покупців і створення конкурентної переваги, вона повинна виглядати так само по-сучасному. Зустрічають по одягу. Створюючи контактний майданчик та впроваджуючи його в активне використання, ми наповнюємо роботу клієнтів комфортом. А для себе створюємо довгострокову конкурентну перевагу та велику кількість постійних покупців.

Ідея для залучення постійних покупців за телефоном

Переговори з клієнтами магазину по телефону.

Припустимо, що ви займаєтеся на фірмі координацією замовленнями різного типу продуктів. Зауважуємо, що закінчився запас мила, яке часто використовуємо з іншими співробітниками у конкретному відділі. Хочемо скласти замовлення власного постачальника миючих засобів. Робимо дзвінок, але постачальник у місце того, щоб прийняти замовлення, пропонує зустрітися, щоб презентувати свою нову пропозицію. Зустріч із торговими представниками, які хочуть продати новий товар, не найприємніша. Наше ставлення до таких зустрічей із торговими представниками у кращому випадку нейтральне. Інтуїтивно ми розуміємо, що швидше за все ми даремно витратимо свій дорогоцінний час. Але продавець передбачав нашу реакцію заздалегідь і ставить несподіване запитання: «Які щомісячні витрати фірма витрачає на побутову хімію та миючі засоби у вашому відділі?». Даємо конкретну відповідь, після якої чуємо: «Завдяки моєму реченню ви істотно знизите витрати на всю побутову хімію». Тепер наша увага в його руках.

ua ru